2010. július 25., vasárnap

hűsítő szombat


Egyből fotóval kell kezdenem.
.. kíváncsi lennék, miért nem tudok az első fénykép fölé írni, valamint arra is, miért kell fordított sorrendben feltöltenem a fotókat (amit elsőnek szeretnék az utoljára...).. ezek ilyen felfoghatatlan dolgok számomra, ha valaki érti, megköszönném ha megmagyarázná... mert én már bizony tiszta ideg vagyok.


Azt hiszem mindenkire jó hatással lehetett ez a hétvégi lehűlés.
Úgy képzelem, ha csinálhatnánk egy nagy fotót az égből, bekukkantva az ország különböző pontjain lévő lakásokba és házakba, nagyon sok lenne a varrógépnél ülő és mindenféle módon kreatívan ténykedő ember :). Bárcsak létezne erre megoldás! (Persze nem a kukkolásra.)
Mindenestre most elbambultam kicsit és gondolatban ellátogattam néhányatokhoz .. mert ahogy már olvasgatom itt a blogokat, képzeletemben sok mindenkiről kialakult egy világ, melyben éltek, nevettek, alkottok, vagy épp még a Wampon árultok.. :).


Viszont.. visszatérve az időjáráshoz - párom éppen úton van motoron hazafelé Ausztriából, nemrég hívott, hogy elkavarodott és már didereg, hát azért ő annyira nem díjazza.
Meg én sem fogom, ha sokáig így marad, főleg, hogy el kell utaznom (haza haza), így majd félthetem a kis dzsungelemet az erkélyen.


Én is ténykedtem végre a hétvégen - kapva az alkalmon, hogy Levi nincs itthon - és (önző módón) birtokba vettem a lakás nagy részét. (első fotó) :)
Így egyszerre készülhetett portré a műteremben, kísérletezhettem neszesszerrel a konyhában, kiszabhattam Levi nadrágját a nappaliban - ami mondjuk a legfontosabb lett volna és mostanra pont csak az nem készült el.... ehm....


Ő a neszesszer - elég csálé lett - mindenféle praktikus zsebekkel, de még nincs készen, elfogyott a cipzár és a tépőzár. Majd még egyszer - megpakolva, megmutatom :).
(ja és le kellett fotóznom ahhoz, hogy észrevegyem néhol jól félre varrtam, hát elég fáradt lehettem!)



Levi nadrágja.... péntek óta így hever ugyan azon a helyen...



Aztán gondoltam próbálok én is varrni egy olyan gombolós fajta "bevásárló szatyrot", közben a nyakamba akasztottam ... nézegettem nézegettem ... hát ez még köténynek is jó lenne! A füle tökéletesen passzol a nyakamba..... hát majd legközelebb! ujujuj :)))




Ilyen lett végül...
A piros pöttyöknél egy kis hiányérzetem volt, úgyhogy szokásom szerint bonyolítottam és nehezíttem a dolgom...
Nem varrtam rá teljesen a szatyorra, úgyhogy egy zsebe is lett.



... utána pedig jött egy ilyen ötlet:



Hát most még felgombostűzve lapulnak a szemek és várják mi lesz a sorsuk.

Ez történt tegnap :).

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper lett ez a szemes bevásárlós szatyor! A sok kék pötty pedig remek ötlet! A pénztárcák is jópofák, néztem őket a meskán! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, jól esett.. :)

    VálaszTörlés